Teslimat ve İade

Teslimat ve Kurulum Nasıl Yapılıyor:

Teslimat türü aldığın ürüne göre değişiyor. Teslimat detaylarında ürünün nakliye mi

yoksa kargoyla mı geleceğini belirtiyoruz. Ürün sayfasında nakliye ile gönderilen

ürünler için ‘Nakliyeli Teslimat’, kargo ile gönderilen ürünler için ‘Kargoyla Teslimat'

yazıyoruz. 

 

Nakliye ile gönderilen ürünler gönderime hazır olduğunda, müşteri hizmetlerimiz

sizinle iletişime geçerek teslimat için size iki farklı hafta seçeneği sunuyor. Siz uygun

olan haftayı seçtikten sonra da teslimat tarihini planlıyor. Yol durumu, hava şartları

gibi nedenlerden ötürü teslimat için tam gün bilgisi veremiyoruz; ama yola çıkmadan

1 gün önce seni arayarak bilgi veriyoruz. 

 

Nakliye ile yapılan teslimatlarda; 

• Nakliye ekibi ürünü evinin odasına kadar çıkartacaktır. Gerekli durumlar ve 3.kat

üzeri adreslerde yük asansörü bedeli müşteriye aittir.

• Nakliye ekibi sizden ekstra ücret talep edemez. Böyle bir durumla

karşılaşırsan firmamızla iletişime geçmenizi rica ederiz.

• Nakliye ekibimiz randevu alarak teslimatı gerçekleştirdiği için, kararlaştırılan günde

adreste ürünü teslim alacak bir kişinin mutlaka bulunması gerekir.

• Siparişin teslim edildiği sırada ekibimizin size verdiği ‘Teslimat Formu’nu tam ve

doğru bir şekilde doldurman gerekir. Ürün kurulduktan sonra ürünle ilgili herhangi bir

problem fark edilirse, teslimat ekibimiz anında çözüm kaydı oluşturur ve çözüm

sürecini başlatır. Eğer ürün kurulup teslimat ekibimiz gittikten sonra bir problem

olduğunu fark ederseneniz, üründe yaşanan problemin fotoğrafıyla birlikte firmamızın

iletişim numarasına gönderebilirsiniz.

Kargo ile yapılan teslimatlarda; 

• Paketlerimiz bir kez dağıtıma çıkar. Verilen adreste kimseye ulaşılamaması

durumunda siparişi teslim alabilmeniz için ürünün 3 gün boyunca size en yakın kargo

şubesinde bekletilir. Böyle bir durumda paketinizi şubeye giderek kolayca teslim

alabilirsiniz.

• Ürünü teslim almadan önce mutlaka ürün paketinin hasar kontrolünü yapmanızı

öneririz. Ürün paketinde veya üründe herhangi bir hasar bulunması durumunda kargo

görevlisine ‘Hasar Tespit Tutanağı’ tutturarak ürünü teslim almamanızı ve bizimle

iletişime geçmeni rica ederiz. 

 

Standart ürünlerde;

Teslim tarihinden itibaren cayma hakkı olan 14 (ondört) gün içinde herhangi bir

gerekçe göstermeksizin ürününüzü iade edebilirsiniz. Teslim tarihinden 14 günlük

cayma hakkı süresi bittikten sonra standart ürünlerde keyfi iade alınamamaktadır.


Özelleştirilmiş ürünlerde;

Cayma hakkı kullanılamaz, ancak:

Cayma hakkı kullanılamayan özelleştirilmiş ürünlerde, kabul etmek tamamıyla

firmamızın inisiyatifinde olmak üzere müşterilerimizin iade talebini geri çevirmemek

adına ürünün fiyatı üzerinden özelleştirilmiş ürünlerde %30 özelleştirme/demontaj

bedeli düşülerek iade alma hakkına sahiptir. Bu talep teslim tarihinden sonraki 14

gün için geçerlidir.

Ürünlerin iadesi taleplerinde, nakliyeli ürünler kendi teslimat ekibimizce iade alınacak olup,

ürünlerin teslimatının kargo ile yapılması durumunda ürün iadeleri kargo ile müşterimiz

tarafından yapılmalıdır. Kargo ile ürünün gönderilebilmesi için gerekiyorsa demontajı ve

paketlenmesi müşterimize aittir. Teslimat türü kargo olan ürünlerin teslimi nakliye ile yapılmış

olsa bile, iadesi kargo ile müşterimiz tarafından yapılmalıdır.

Outlet ve teşhir ürünlerinde iade ve değişim yapılmaz.